söndag 29 mars 2009

Vilken lantis!

Satt och tittade igenom vad jag har skrivit här i bloggen och kom fram till att jag är en verklig lantis. Men skit samma, det är ju sån jag är så nu ska ni få höra om denna dag =)

Det var meningen att jag skulle följa med pappa till skogen och ta hem skotern, men det slutade men att jag blev kvar där och slet som ett djur men alla nedfällda träd. Tack vare denna blötsnö som täcker marken så tog det inte lång stund innan jag var genomvåt var ju inte direkt klädd för uppgiften (jag skulle ju bara köra hem skotern!)
Så blöt och trött kom jag hem och var så sugen på något gott, så det blev till att baka en sockerkaka som jag rev ner citronskal i och även citronsaften fick följa med ner i smeten. Det blev supergott till efterrätt =) Det är meningen att jag ska skära ner på godsakerna, men jag tänker att om jag skippar godis så kan jag ju baka istället, då vet jag iaf vad innehållet består av och bara det känns nyttigare hahah =)

Jag sitter här och funderar om jag ska visa en bild och kom på att jag måste kanske köpa en kamera, min gick tyvärr sönder i somras och nu tar jag mina bilder med mobilen, så ni för ha överseende med bildkvaliten!


Ni får njuta av en bild från en floating market i Thailand, det var en av de mer häftiga ställen jag varit på. De sålde allt möjligt i dessa båtar och det var så kul när vi själva flöt runt i en med stora hattar så vi inte skulle svimma där i båten av värmen. Det var roligt det! =)

1 kommentar:

  1. Håller fullständigt med om det där med bakning istället för köpegodis!
    /Nina

    SvaraRadera