tisdag 7 april 2009

Trött!

Oj vad det var länge sedan jag skrev något här, men det blir ju så ibland! Har väl inte riktigt prioriterat in bloggandet. Hur som helst så har denna dag varit toppen, jag har varit hemma hela dagen och varit barnvakt. Så med andra ord så har det varit full rulle, rena turen att man har huvudet upp och fötterna ner. För övrigt är det kaos, en tvååring som springer hit och dit överallt hela tiden. Jag är väldigt imponerad på alla mammor som orkar med detta tempo varje dag, jag tycker det är jobbigt nog att vara moster.......men "lilla pluttan" är ju så otroligt gullig och söt och rolig och tokig så jag kan ju inte annat är vara helt trollbunden till henne =) Fast nog är det lite skönt att hon ska åka hem om några dagar, hahah =)

På kvällen här när det blivit lugnt i huset så har jag bakat kärleksmums för hela slanten, håller nämligen på att bygga upp ett litet lager för nästa vecka då vi åker upp till fjälls. Då blir det skidåkning så snön ska spruta och det ska bli så roligt. En hel vecka med massa skidåkning, god mat och trevligt sällskap och förhoppningsvis ett superbra väder med massor av sol =) håll tummarna nu, så kanske jag ser ut som en pepparkaka när jag kommer hem. Och då ska jag bjuda på massa fina bilder, om vädret tillåter. Nu får ni nöja er med min underbart målande text, hahah =)

Kram knil Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar