torsdag 12 mars 2009

På väg!

Det är inte lätt att skriva när man sitter och åker bil kan jag tala om. Jag är nämligen på väg till Göteborg, ska bli så otroligt skönt. Det ska bli 2-års kalas med tårta hoppas jag och massa paket, jag tycker det är så spännande när andra öppnar paket, nästan roligare än när man själv får, eller kanske inte men ändå hahaha!
Min vecka har varit väldigt varierande! Var en sväng till Gävle och hälsade på en kompis, där passade vi på att gå på bio. Män som hatar kvinnor! Vilken film alltså, helt sjukt bra, jag rekomenderar den verkligen. Själv har jag läst alla böckerna och väntar med spänning på de andra filmerna, kan ju säga att filmen bjöd på spänning, lite kärlek och avsky. Otroligt bra iaf!
Sedan har jag hunnit med att jobba och haft matteprov ( hoppas på godkännt). Så med veckans tredje packade väska är jag nu på väg igen! Hörs om någon dag och då ska jag även bjuda på någon bild =)

Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Jag såg också den filmen i veckan!! Va ju verkligen jätte jätte bra ju!! Ville inte att den skulle ta slut! Undra när nästa film kommer?? Hoppas snart! Ha så jätte skoj i Gbg! puss och kram!

    SvaraRadera