tisdag 17 mars 2009

Paket i massor!

Är det barkalas så är det =) Fina paket och super smarriga cupcakes. Jag och syster bakade så det stor härliga till, och cupcakesen blev fyllda med choklad och super mäktiga så det var knappt man fick i sej en halv, men man kan ju äta en gång till, haha =)
Och gissa om tjejen blev nöjd, hon har fått massor med bra paket, tex en matstol till dockan (vem vill inte ha det?) en ritbräda, pennor, bakredskap och en pinnhäst som låter! Jag vill också vara liten och få massor av paket, avis!



Men nu till gårdagens shopping! Det gick super bra, är inte den som har lätt för att hitta ett par jeans men jag fick hjälp av en snygg kille, och vips så hade jag ett par nya, perfekta jeans i handen. Så med glatt humör strosade jag vidare och hittade en super cool t-shirt med zebra tryck. Snygg och vårig, det liksom stod Malin på den =) Hittade även en jätte fin klänning och ett par skor med skyhög klack, så nu är det bara att börja öva på att gå i dem, haha =)

Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. hehe nu är de jag igen =) va bara tvungen att säga att jag kollade på den tröjan med..från H&M va?? den är skit härlig!! Puss

    SvaraRadera