måndag 2 mars 2009

Pelargon!

Nu är det måndag igen, dagarna går så fort! Helgen var iaf super bra, det var skidbacken som vanligt i lördags och sedan utgång på det. Vilken kväll, trevligt folk, bra musik och humöret var verkligen på topp =) Det är alltid kul att träffa nytt folk =) Gårdagen spenderade jag mestadels i soffan, men det är inte fel det heller =)

Jag har planterat min första pelargon. Hoppas verkligen att jag lyckas och att den kommer blomma som bara den. Kommer inte ihåg vad det var för sort men den ska vara vit iaf, det är så kul när våren är på väg och man ska köpa nya blommor, och fundera över vad man ska så för något. Jag satt potatis i en stor zinkbalja i somras och det blev en lyckad skörd, ska nog göra det i år igen =) Så har jag planterat smultronplantor i en drivbänk med ett gammalt fönster som står på glänt, det växer verkligen som ogräs, och smultronen blir jättegoda. Jag vill ha sommar!



Nu håller jag tummarna för att detta ska gå vägen =) Förresten! Jag letar efter nya te smaker, är det någon som har något bra tips, som bara måste smakas på? Jag har nämligen snöat in på grönt te citrus, och jag känner för något nytt!

Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar