söndag 22 mars 2009

Kolasnittar!

Den här helgen har jag verkligen varit sugen på att baka! Så det har blivit både kladdkakemuffins och kolasnittar, båda recepten är ur "a piece of cake" Leilas kanon bok! Det finns verkligen massor med super smarriga godsaker i denna bok och jag blev verkligen glad när jag fick den i julklapp =) Och som många andra väntar jag med spänning på hennes tidning som snart kommer i brevlådan =) Sitter just nu och väntar på att reprisen av "Leila på landet" ska börja. Måste ju säga att hennes program har en dum sändningstid, samtidigt som Grey´s Anatomy, och det kan jag absolut inte missa =)


Förövrigt så har jag kommit hem igen och möttes av massor med snö, tänk så fort man glömmer! En vecka i Göteborg och mina tankar hade helt ställt in sig på vår, suck!
Men vi drog nytta av snö och åker ut på en skotertur, och det är ju roligt som sjutton, jag körde så mamma nästan höll på att flyga av, haha =)
Nej nu ska jag dricka lite gott te och smaska på kolasnittarna =)
Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar