söndag 15 mars 2009

Vår dag!

Vilken härligt helg det varit! Tänka att man ska få lov att åka 40 mil för att få lite vårkänslor, fast när vi kom hit i torsdags så var det ett väldigt snöoväder, hallå! Här hade jag tagit på mig vårskorna och trodde det skulle vara torrt på marken, så är det fullt med snö, suck! Men på lördagen strosade vi runt på stan i jätteskönt väder och en liten sömntuta i vagnen, kikade in i den ena affären efter den andra (inredningsbutiker) och inte var det så mycket folk som det brukar heller, alldeles perfekt =)
Och idag, solen strålar och vi har varit ute och lekt i lekparken, solen riktigt värmde och laddade upp våra batterier. Resten av dagen så ska vi bara mysa och ha det skönt.


Men visst ska jag klämma in lite shopping också, kommer spendera morgondagen på stan och bara ha det bra. Kommer visa mina inköp här lite senare, för inköp kommer det att bli haha!

Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Heej Malin :-)
    attans vad man kan bli snuvad på våren då,hihi.
    Kul att få se pojken/flickan på bild, hrm, ursäkta att jag e så senil, pinsamt, grattis iaf...hälsa L så mycket :-)Vi ska ner över sista april och hoppas då verkligen att det är mer vår där, här kommer vi väl ha snö till midsommar..

    Må så gott :-)
    Kram M

    SvaraRadera