tisdag 24 mars 2009

Bio time!



Jag säger då det! Vilken rolig film, lite tragisk men otroligt rolig!
Idag så har jag njutit av det fina vädret och umgåtts med min vän Nina, och vi tyckte vi var förtjänta av lite vardags lyx, raka vägen till bio helt enkelt. Tycker ju att film ska ses på bio, upplevelsen blir så mycket bättre då, superstor bild, ljudet är extremt och man sitter (för det mesta) som en drottning =) Lukten av popcorn hör också till.

Isla Fisher som spelar huvudrollen satte verkligen huvudet på spiken, en helt otroligt bra tjejfilm som jag tror många lätt kan känna igen sig i, jag menar det är nog inte så svårt att fastna i ett shopping beroende. För det är ju otroligt rolig att shoppa och om man hade obegränsat med pengar så skulle väldigt många av dem spenderas på just kläder, iaf av mig! Tänk designer klänningar och massor med skor och handväskor, ojoj det är bäst man passar sig hahaha! Hur som helst så rekommenderar jag denna film, "En shopaholics bekännelse".

Måste även säga att filmen är baserad på en bok skriven av Sophie Kingsella, en väldigt bra författare som verkligen lockar in läsaren i berättelsen och man fastnar mycket fort. Det finns även fler böcker med henne, så har du inget att göra rekommenderar jag att du läser någon av hennes böcker =) Vilket reklam inslag detta blev kanske ska fundera på att skrivar recensioner hahaha (skämtar).

Nu hoppas jag att morgondagen blir lika härlig som denna dag!
Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Hej Malin!
    Tyckte vi hade en riktigt bra kväll, det där måste vi göra om snart:)
    Kram från Nina

    SvaraRadera