tisdag 4 maj 2010

Vilken helg!

Helt galet roligt, har tillbringat helgen i Bruksvallarna/Ramundberget tillsammans med 8 andra härliga personer! Inte världens hälsosammaste helg men ojojoj vad roligt det har varit. Kan ni tänka er, afterski uppe på fjället! För att komma dit var man tvungen att åka stolslift och sedan bandvagn, gå över ett krön och sedan blickade man ut över en dalgång med en stor scen och diverse tillbehör, fullt med folk och bra artister. Och för att toppa det hela så var vädret kanon, strålande sol nästan hela tiden =) Gött!



Har också fått upp ögonen för en ny sport, längdåkning och då skejt! Nästan så man är en naturbegåvning =) Så nästa vinter vet jag vad jag ska göra iaf! Men nu har jag hängt undan alla vinterkläder för iår och är glad att inte behöva så mycket kläder längre!
Tack för en underbar helg gänget =)


Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    Tack för din fina kommentar på min blogg!:)
    Det lät som en härlig helg! Nog för att vintern var lång i år, men jag älskar ändå snön och kylan!:) Men nu har vi sommaren framför oss, härligt!
    Ha det fint!
    Kram/L

    SvaraRadera