tisdag 27 april 2010

Söt

Vilken dag jag har haft! Jag har varit omringad av små söta lammungar, tänk att små djur bebisar kan vara så söta, och roliga att titta på =) ett 20 tal lamm som springer runt och hoppar och leker med varandra, och i nästa stund ligger de ihop kurade med varandra och sover! Hade jag haft möjlighet så skulle jag ta med dem hem allihopa =)




Den lilla svarta som ligger längst bak, även kallad "sjuan" är min favorit. Hon är nämligen mobbad av sin mamma och får inte dricka av hennes mjölk, så taskigt! Så den lilla skrutten blir matad med nappflaska, och hon är en riktig kelgris. Hon låg i mitt knä och sov ett bra tag och är hur mysig som helst. Hade det inte varit för lägenheten hade jag tagit hem henne tills hon var stor nog att klara sig själv....

Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Nej men herregud vilka goingar! Blir lite nostalgisk.... var såå mysigt när vi hade får här hemma på gården.

    kram från Silver & Ull Helena

    SvaraRadera