fredag 21 maj 2010

Den är min...

...Leilas nya recept bok! Och vilken bok, massa härliga recept och fina bilder. Snacka om att den kvinnan kan ge en inspiration och lust att baka och laga mat. A piece of cake är ju helt fantastisk och den är välanvänd hos mig vill jag lova, och den nya one more slice kommer bli minst lika välanvänd! Det vattnas i munnen på mig bara av att titta på omslaget =)




Jag är lite pirrig, ska nämligen ut på äventyr och styr min kosa norrut om några timmar, men vad jag ska göra...kanske ni får veta lite senare! Först ska jag hinna med att städa lite, fick mina nya dammsugarpåsar på posten igår, otroligt smidigt! Så nu ser jag fram emot att städa lite, jag vet jag är lite knasig =) och så ska det förstås packas!
Trevlig helg på er alla (vilka ni nu är)


Kram knils Malin

2 kommentarer:

  1. Då hade du kunnat svänga förbi här och städa lite här, för det är inget som jag ser fram emot... Jag har gett min pappa Leilas bakböcker, så nu får man bakverk levererade, vilket är praktiskt!

    SvaraRadera
  2. Nu finns den på coop för bara 199kr!!!
    // Syrran

    SvaraRadera