söndag 16 maj 2010

Balkong

Vilket väder det var i lördags, strålande sol och jätte varmt! Har ju varit lite irriterad på min balkong men nu så har jag fixat och grejat så det känns riktigt bra =) Hade så trevligt sällskap här i helgen och det vackra vädret gjorde så att inspirationen bara flödande, underbart! Det blev en tur till blomsterhandeln och sen fick de gröna fingrarna fart, planterade i lite olika krukor på balkongen och städade rent efter vintern. Nu är det mysigt att sitta där ute igen, och så har jag fått lite fler idéer hur jag ska ha det där ute. Får ju ett extra rum, väldigt litet, när det blir varmt ute och då vill man ju att det ska vara mysigt =) synd bara att det härliga vädret bara var en dag...




Och vilket kanon jobb jag har sen, att hjälpa någon annan till en bättre hälsa och en bättre ekonomi är ju helt galet roligt. Det är väldigt tillfredsställande att kunna hjälpa någon annan att uppnå sina drömmar. Lika kul varje gång =)



Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar