tisdag 11 maj 2010

Ljuskrona!

Nu är den klar =) min ljuskrona, och jag är riktigt nöjd också! Köpte stommen i Göteborg när jag var där sen så har jag letat stuvbitar med tyg, vitt och vit spets! Så köpte jag även sidenband, har en förkärlek till sidenband i olika förger och nu hittade jag ett i mintgrönt. Så ett litet band har också hamnat i kronan! Sen har jag bara knutit fast tyg remsorna, väldigt enkelt! Mmm riktigt nöjd!



Och vilken dag det är, har varit till frisören så nu är man snygg i håret igen och en långpromenad på det, inte helt fel. Härligt att solen lyser och fåglarna kvittrar också =)


Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Men vännen vilken fiiiin krona!!!! Skitsnyggt och vårigt! Va duktig Du är.
    En frissa hade varit kul att få se också, men man får väl vänta med det tills AP:n på torsdag...
    Kram

    SvaraRadera