fredag 28 maj 2010

Makeover!

Det har varit rövarkula här i några dagar men nu är det klart! Tog mig i kragen och köpte äntligen lite färg och simsalabim så har min tråkiga tv-bänk fått ett nytt utseende, och vad bra det blev! Nu är det lite mer enhetligt här hemma vilket känns väldigt skönt, har gått och varit irriterad på tv-bänken ett tag nu! Ska vänta några timmar till innan ytan kan belastas men sen så ska det bli fint =) Har ett till projekt på torkning som ska upp på väggen här i helgen, men det visar jag senare!



Visst blev det skillnad, super nöjd =) Nu ska jag snabba på lite här, ska städa lite innan jag och mamma ska göra stan! Alltid lika mysig att strosa runt med mamma!

Trevlig helg på er!

Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. KANONbra!!
    Man känner sig så otroligt nöjd när man åstadkommit såna projekt! Blir ju sån skillnad!
    Ha en mysig dag med mammsen och en härlig helg med älsklingen!!!!
    Kram på Dig

    SvaraRadera