tisdag 1 juni 2010

Tallrikshylla!

Är så nöjd! Hade min handy man här i helgen som hjälpte mig att borra i mina roliga betongväggar och nu äntligen är den uppe, min tallrikshylla! Har haft den i flera månader men det saknades ett lager färg på den, jobbigt läge =) men nu är den färdigmåla och uppe på väggen. Håller fortfarande på att möblera den men är rätt nöjd för stunden, men jag misstänker att det kommer ändras om en hel del =) är ju liksom lite kul det där!


Hade ju tänkt att mitt stora Mateus fat skulle få hedersplatsen i hyllan men det gick på skit, fatet var ju alldeles för stort.... så det har fått en annan plats som funkade mycket bättre =)





Inspirationen flödar och jag mår toppen, har till och med bakat kakor på förmiddagen. Mums vad gott, och så är det ju strålande väder! Solstolen är framtagen och inredningstidningarna ligger på hög och väntar på att bli lästa! What a wonderful world =)


Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar