fredag 18 juni 2010

Sommar!

Ja nu märks det att det blivit sommar, kanske inte direkt på vädret men på alla kalas som kommer! Det är både familj och vänner som fyller år på löpande band nu! Och dagen till ära så fyller min goa vän Jessica år, Hipp hipp hurra =)
Men det viktigaste av allt, jag fyller år nu på tisdag =) och för första gången på väldigt många år så är min födelsedag inte i samband med midsommarhelgen, så nu ska det firas ordentligt här =) har nämligen haft min födelsedag på självaste midsommarafton alldeles för många gånger och då har jag faktiskt ställt in! Lite ego kanske men jag vill inte dela uppmärksamheten, jag vill ha hela själv hahahah =)
Sen är det alltid någon som frågar: vad önskar du dig då?? Jadu, det är en väldigt bra fråga som inte alltid har ett bra svar! Är nog lite som mamma, det är kul med överraskningar =) Men paket är inte det viktigaste, det är allt gott man får äta från fikabordet, och vänner och familj som man firar med såklart =)

Så grattis till alla sommarbarn =) och kom ihåg att röra på er mellan alla kalas, det ska jag göra =)

Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar