torsdag 24 juni 2010

Midsommar!

Vilken härlig vecka det varit, och än är den inte slut! Solen har varit på toppen humör och visat sig jätte mycket och min födelsedag var toppen =) bakade som en tok hela dagen samtidigt som jag solade och njöt! Och för att toppa dagen hade jag ett super trevlig kalasfika med en massa goa brudar, en toppendag helt enkelt! Och vilka fina presenter jag fick, har nog aldrig haft så många blommor i min lägenhet, jätte fint! Tack så mycket =)



Och imon är det midsommarafton och då blir det knytkalas. På min lott stod det västerbottenpaj och prinskorv, så jag ska nog ta tag i det om en lite stund. Och ryktet säger att det blir lekar och sånghäfte också =) kan det bli bättre på en midsommar, ja det skulle va att vädret är med och och vi slipper regnet. Så nu håller vi tummarna allihopa =) Ååå det ska bli så kul!



Glad midsommar på er alla.
Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar