söndag 1 november 2009

Nu har jag varit och laddat batterierna igen! Så förra veckans energinivå är densamma, härligt! Kom hem ganska sen idag men jag bara kastade mig på disken och vips var den klar och jag är super pigg och har inte en enda tanke på att gå och sova, fast jag vet att jag måste upp tidigt imon. Och imon kommer bli så himla kul, har en massa att göra så dagen är fullspäckad och kommer att avslutas med en handbolls match! Jo det är sant, jag har börjat spela handboll igen och imon kväll så ska vi ha en träningsmatch. Känns precis som när man var mindre och skulle iväg på match, både pirrigt och nervöst =) Måste bara tygla mig så jag inte åker på någon skada, det vore inte bra, så jag ska lyda ett råd jag fått och ta det försiktigt (så gott det går)!


Visst är det en härlig bild, bilder är för övrigt väldigt bra för att påminna sig själv vad man vill här i livet, vad man har för mål, vad det är man jobbar för! Det kanske inte är så svårt att lista ut vad jag vill =) jag vill resa några varv runt jorden Det ska bli så härligt =)

Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar