torsdag 5 november 2009

Myspys och hembakat!

Ja myspys blir det nästan varje kväll, särskilt på onsdagar. Då är det min hemmakväll med lite gott framför tv:n, det är ju mina favvo program (Bonden och Grey´s) så då tänder jag hela lägenheten med massa ljus och myser riktigt ordentligt. Och igår var jag och mamma till IKEA och köpte ett varsitt lager med ljus, så förhoppningsvis håller det hela vintern! Vi handlade även en massa annat smått och gott, det går ju inte att åka till IKEA utan att det blir stor shopping =) Jag har även varit duktig och bakat kakor, så nu är det bara att ta fram stora kakburken när det kommer fika gäster. Det blev Leilas kola kakor fast jag bytte ut ingefäran mot kanel och det var verkligen ett smart drag, blev hur gott som helst!




Idag har det snöa hela dagen så det är helt vitt ute. Hoppas att det ligger kvar ett tag men det tror jag inte, det är väl lite för tidigt än. Det vore ju jätte kul om det kunde bli lika mycket snö som förra vintern, så jag får åka skidor i massor! Nej nu ska jag fixa lite här hemma innan jag ska sova, och imon är jag bjuden på frukost i Arvslindan, lyxigt värre =)



Kram knils Malin

1 kommentar: