söndag 25 oktober 2009

Energi!

Oj oj oj vilken energi jag har! Helt sjukt bra känsla alltså =) Har varit på en jätte bra utbildning, så nu vet jag precis hur jag ska göra och jag fick även veta en liten hemlighet, som jag absolut ska jobba efter =) det är nästan så jag inte kan vänta tills imon. I love my job =) och hur många kan säga det! Kan du? Eller är du kanske sugen på en förändring, nya möjligheter? Då är det bara att du hör av dig, jag jobbar nämligen med utbildning och rekrytering i ett världsledande hälsoföretag!
Jag har ju lovat att visa lite julklappstips, så här kommer ett tips för alla män! Vi har ju säkert en pappa, bror, man eller son som vi gärna vill ge en gåva till, och varför inte en innehållande Aloe vera som verkar på både hud och slemhinna, och jag känner ingen som inte har hud eller slemhinnor =)

Heat Lotion, ett linement som är skonsamt mot huden och verkar direkt på ömma muskler. Aloe vera Gelly, perfekt vid rakning (under och efter) och bra mot ALLT. Gentlemens pride, en aftershave med mild doft och skonsam mot huden. Så nu vet ni vad ni ska ge till era män i julklapp =)

Nu ska jag planera inför imorgon, en strukturerad dag är den mest effektiva, och jag vill ju få ut max av mina dagar, vill inte ni?

Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Hej och tack snälla för titten och dina gullliga ord ♥ hos mig!

    Vad det låter härligt med så mycket energi!
    Och vad härligt med ett sånt bra jobb :)
    Jag trivs också bra med mitt som tur är.

    Kram
    Mia

    SvaraRadera