måndag 30 november 2009

Kulor!

Nu var det ett tag sedan igen! Det har iaf gått i ett, massor som hänt och jag bara njuter av mitt liv =) Det var så härligt idag när det var dags för lunch, tog ingredienser från frysen och medans jag väntade på att de skulle tina så bakade jag lite kakor, bara sådär! Både kakorna och lunchen blev toppen och det är så skönt när inspirationen flödar!
Det har blivit lite juligt hemma hos mig också, det var så kul när jag packade upp min jullåda och jag hittade mina fina kulor. Har en liten förkärlek till julgranskulor, och jag hade glömt bort att jag hade så fina lila kulor =) man hinner ju glömma en del på ett år! Och så hittade jag stor kula med ljusslinga i som jag har hängt upp i fönstret, det blev jätte fint =) Idag har jag införskaffat några hyasinter också, så imon ska det pyntas lite mer =)


Nej jag ska försöka lugna ner mig så jag kan sova, det är en nackdel när man har adrenalin och energi till tusen, man måste ju ändå sova så man orkar nästa dag också!

Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Ja Du är helt otrolig Du!....och så är Du Supervisor också!!! GRATTIS!!!
    Nu jäklar Malin ska vi glassa i december kanske jobba lite så där lagomt. Ha en skitmysig jul! Sen är det rock´n roll i januari!! Har mycket att se fram emot då. Vi har Pralin och Faluns största mässa, Style Afton och kanske nån tjejkväll och starta upp många nya.. Dessutom en helg med inspiration i Stockholm. Känns som om det kommer att bubbla över! Shit va kul vi kommer att ha!
    Skickar en kram - på första da´n! Psst, kolla ut.

    SvaraRadera