torsdag 12 november 2009

Nedräkningen har börjat!

Japp nu så har julkänslorna sakta men säkert börjat komma! Jag har tex börjat att sjunga julsånger för mig själv, funderar på julklappar och hur jag ska inreda min första jul i lägenheten! Spännande spännande =) Om det är någon som vill gotta sig i lite julinspiration så ska ni verkligen gå in här! Helt underbara bilder kan jag lova.

Imon så är det storstädning och lite fixar time här hemma. Ska nämligen få fint besök på lördag så då vill man ju ha det lite extra fint hemma också =) Och maten ska inhandlas och förberedas, ja det kommer bli en toppen kväll på lördag, längtar!

Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Jag längtar oxå!!! till lördagen alltså! Ska bli jättemysigt! Du, då tar jag egen bil så kan Evelina åka med mig hem om Sanna ska hem tidigare med Molly. Då har jag ingen tid att passa heller...eftersom grabbarna sover hos mormor.
    Visst längtar man till julen..

    SvaraRadera