söndag 4 oktober 2009

Vilken helg!

Ååååå vilken underbar helg jag har haft! Jag tjuvstartade redan på fredagen med att lite spontant shoppa på mig lite nya höstiga kläder, tänk att det alltid blir bäst när man egentligen inte ska! Ett konstigt fenomen! På kvällen fick jag finbesök av Nina, vi satt och fikade, skvallrade och lyssnade på dansband, ja jag vet det är nästan pensionärs varning hahaha, men otroligt skönt att bara få babbla på. Vi lyxade även till det med lite massage, jag har ju två otroligt bra produkter (baserade på Aloe vera) för hemma massage =)

På lördagen tog jag tåget ner till Västerås och till Jessica, eftersom hon är frisör så tog hon sig ann mitt slitna hår så nu känner jag mig snygg och fräsch med lite häftiga slingor också! Men oj vad vi har varit effektiva, vi var ut och åt mat på restaurang (thai mat) sedan satt vi fängslade framför bioduken och tittade på "Flickan som lekte med elden" den var väldigt spännande! Och så avslutade vi kvällen på Cirkus (jätte mysig bar) där vi sörplade i oss några drinkar innan vi lullade hem och sov som två stockar! Det blev mysfrukost i morse innan det var dags för lite mer shopping, men nu var det Jessicas tur, jag agerade stylist och det gav goda resultat vill jag lova =) vi var även ut till Design and Countryhouse , där fanns det massor med vackra ting och jag fick med mig en liten påse hem =) Så det blev en väldigt intensiv helg men helt fantastisk. Nu har jag verkligen fyllt på batteriet med glad energi!

Ha det bäst, kram KnilsMalin

1 kommentar:

  1. Härligt Malin!!
    Tänk va mycket det kan göra med goa tjejer och lite shopping....allt en kvinna behöver, ha ha!

    SvaraRadera