torsdag 22 oktober 2009

Myspys!

Nu är jag trött på det här vädret, alldeles för grått och trist! Jag är verkligen en vädermänniska, känner mig helt klart mycket gladare när det är klart och fint väder, temperatur spelar inte så stor roll bara det är fint! Och svensk är jag som pratar väder..... Veckan har varit rätt bra ändå, har jobbat en del, tagit en tur till Västerås (väldigt snabb denna gång) och träffat en hel del trevliga människor, och det är alltid kul =)
Fast helgen kommer nog bli ännu bättre, ska nämligen hem till härliga Anna på myspys med ett gäng andra tjejer och vi ska gotta oss i våra härliga produkter från Forever! Ska bli så himla kul, jag har en hel del bra julklapps tips som kommer snart =)



Nu ska jag har lite eget myspys =) Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar