torsdag 8 oktober 2009

Burrrr!

Ja nu har det verkligen börjat bli kallt! Att det är is på bilrutan varje morgon är väl bara att vänja sig vi nu anntar jag! Men det är iaf väldigt mysigt med höst, kallt ute och varmt inne, massa tända ljus och mys pys. Det är ju riktigt trevligt =) Så idag får bilderna tala sitt klara språk!




Det bästa med hörsten är nog alla äpplen, särskilt när man gör äppelpaj och äppelmos! Mums, och det bästa är när man kommer hem och mamma precis har gjort en nybakad äppelpaj med vaniljvisp. Det är inte mycket som slår det vill jag lova! Visst är det roligt, när man flyttat hemifrån så får man helt plötsligt två "hemma", hemma hos mig i lägenheten och hemma hos mamma, och de är alltid ens hem lika mycket! Det kanske bara är jag som känner så, fast det tror jag inte =)

Ha det bäst, kram Knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar