onsdag 30 september 2009

Utlottning!

Satt för mig själv och spanade runt lite bland olika bloggar och hittade en jättefin blogg som dessutom har en lite utlottning, så varför inte göra ett försök. Vill ni också prova lyckan och kanske vinna en julbok, så klicka här!



Ja, som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här på ett tag, jag har helt enkelt inte haft någon inspiration men ikväll kände jag att nu jäklar! Jag har helt enkelt varit trött och hängig ett tag men nu så är jag på mycket bättre humör och mycket piggare, även fast kl är sängdags =) Och så ska jag till Västerås en snabbis i helgen och det ska bli så kul, vi ska även klämma in en biokväll och se "Flickan som lekte med elden" hoppas den är lika bra som den första, men det tror jag!

Ha det så bra, kram KnilsMalin

P.S det vore väldig roligt att veta vilka ni är som hälsar på här på bloggen =) D.S

1 kommentar:

  1. Ska Du till Västerås!!! Va KUL! Du, grattis till alla dina cc... Kanske dags att börja jobba lite till så får både Du o Hanna gå upp nästa månad!! Ni ligger inte långt ifrån varann.
    Syns ikväll på presentationen och AP:n.
    Kram

    SvaraRadera