tisdag 30 juni 2009

Sommar!

Vilket väder, det är helt otroligt, nästan så man tror att man hamnat i tropikerna =) haha kanske inte men nästan! Det enda alternativet är ju att packa badväskan och ta sig till närmsta sjö, vilket jag ska göra om en stund. Visst är det bra mysigt med sommarstugor, har man ingen egen så har säkert någon kompis en, jag har turen att en kompis har en stuga (super mysig) där dörren står öppen för stuglösa typer som mej! =) Ska bli så skönt =)
Måste ju berätta lite om helgen också, det var ju nämligen Peace & Love festival i Borlänge, en stad där det normalt bor 28 000 invånare och på en helg exploderade det till och vips så var det 36 000 till som kom (ungefär). Jag kan bara säga att det var mycket folk, och det märktes tydligt att festivalen blivit mycket större! Snudd på jobbigt tycket jag MEN vilka artister, såg en hel del jag aldrig sett förut och så en hel del jag sett, hört och tycker om sedan förut och jag är nöjd! Jag har tre höjdare, MANDO DIAO (världens bästa live band, helt klart) THE SOUNDS (den bruden är helt sjukt bra) MONEYBROTHER (vilken snygging och bra var han med, helt klart något nytt att lyssna på). En kort men väldigt bra recension, eller hur? =) Nu är det ett helt år kvar till nästa festival, ska bli spännande att se vilka som kommer då och hur stor festivalen ska vara då! Spännande spännande!



Kontrollera stavning

Moneybrother, ögongodis eller hur? =)


Nu är det dags att packa picknick väskan och dra ut och bada, här kan man ju inte sitta och häcka hela dagen =)

Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Jorru Malin! Nu vill jag höra att Du provar lite med jästen... Har Du en assistent att blanda degen i? Det är otroligt smidigt för det blir ju en tunglös smet för en hel långpanna. Annars får Du väl baka hos mammsen! Hoppas vi syns idag!
    Kram kram

    SvaraRadera