onsdag 17 juni 2009

Jordgubbar!

Åååå vad det är gott med jordgubbar. Min frukost var super god, det blev fruktsallad med jordgubbar, banan och mandariner och ett glas med apelsin juice Super gott och nu känner jag mej laddad för en dag som barnvakt. Amélie är nämligen här på besök igen så idag ska vi leka =) Till och med vädret är med oss, kan det bli bättre?
Helgen var även den super, var ner till Göteborg en snabbis, och när lördagen kom så var även solen närvarande och det blev super varmt och härligt. Nästan så man hade för mycket kläder på sig, men det gjorde inget. Och söndagen stod för utbildningen, vilket var hur bra som helst, jag är super taggade att jobba stenhårt för att nå mina mål. En spark i röven (åt rätt håll) fick jag, precis vad jag behövde =)


Nu ska jag ut i det fina vädret och njuta. Ska piffa lite på balkongen så mina blommor blir glada =)
Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar