söndag 19 juli 2009

1000 gäster!

Oj oj oj, jag blev helt chockad när jag kollade på besöksmätaren! Det är över 1000 personer som har hälsat på här hos mig! Det tycker jag är jätte kul =) Tyvärr har jag ingen rolig bild att visa er, har inte varit så flitig med kameran eller rättare sagt med min mobilkamera! Så om ni undrar över kvalitén så har den inte varit den bästa pga att det är mobilen jag fottar med! =)
Tidigare idag har jag varit på kalas med massor av olika kakor och bullar och tårtor, det var svårt att hejda sig kan jag lova, gottegris som jag är, hihi!
Imorgon så börjar en ny härlig vecka och jag ska blanda nytta med nöje (jobb med roligheter) och ta en sväng till Västerås och hälsa på en vän! Hoppas bara att vädret blir bra så vi kan hitta på något skoj utomhus =) Det hör ju liksom sommaren till att vara utomhus!
Nej nu ska jag plocka jordgubbar i regnvädret, roligt va? =)

Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Hörde nog att affärerna var lyckade i Vås... Bra jobbat Malin! Vi hade några lyckade presentationer här hemma oxå! Tror Linda får med sig ett par gäster på AP:n på torsdag. Syns då. Kram

    SvaraRadera