tisdag 9 juni 2009

I have a dream!

Det har varit en tuff vecka, denna och förra! Jobbar som bara den, men vill man bli framgångsrik så är det bara att tuta och köra! Det är verkligen kul när man har ett klart mål och är fokuserad på det, och speciellt roligt är det när man själv valt sitt jobb! Det är inte alla som är nöjda med sina jobb, eller hur! Så det känns extra kul för mitt jobba är skit kul =)

Annars så flyter allt, men det är otroligt vad det går fort att bygga ett berg av disk! Och dessa dammråttor som helt plötsligt från ingenstans dyker upp! Usch nu låter det som att jag är en liten slöis som inte orkar städa, men så är det inte riktigt, bara lite =) men det är väldigt enkelt att stöka till det och som sagt, det blir snabbt dammigt! Men jag trivs bra i min lägenhet, saknar min lilla Majken bara, fast jag tänker inte låsa in henne i en lägenhet. Tycker inte det är riktigt snällt mot katter, särskilt när man inte är hemma så ofta!


Har tyvärr inte tagit några nya kort, det kommer senare. Ni kanske kan få se en glimt av min nya lya, den som kollar får se =) Nu bjuder jag iaf på en riktig sommarbild från förra året =)



Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Hej du glade! *ler*
    Låter som du har gasen i botten och swischar fram. Kul!
    Oj, vilken härlig bild. Nu fattas bara solen och värmen... så kommer vi och läskar oss av det goda i skålen.
    Kram på dä
    Silver & Ull Helena

    SvaraRadera