tisdag 26 maj 2009

Underbart!

Vilken underbar vecka jag och mamma har haft. Helt otroligt bra! Vi var ju till ön Skiathos som ligger i norra Grekland väldigt nära fastlandet, trots att det var tidigt på säsongen så var det så himla bra ändå, vi hade sol varje dag och vi badade i havet (mamma mest, jag är visst lite av en badkruka!) åt en massa god mat, tzatsiki och grek sallad, mussaka och färsk fisk. Skulle gissa på att jag fått i mej omega 3 för några veckor framöver =) En av höjdpunkterna var en dagsutflykt med båt. Gissa vilken strand vi åkte till, jo visst, mamma mia stranden =) det var jätte fint där trots att de tagit bort bryggan och det lilla huset, vattnet var så otroligt vackert och det fanns massor av fina stenar som vi har plockat med oss hem. Jag är lite mallig måste jag säga, det är ju inte alla som badat och plockat sten på mamma mia stranden, hahaha =)
Jag lyckades även med mitt uppdrag, ta några fina bilder, så nu ska jag bara framkalla och rama in. Det kommer bli jätte bra =)

Nu har jag latat mej en hel vecka så nu är det bara att ta tag i vardagen igen. Det är ju slutet av månaden och då har man ju ett stort måste, betala räkningarna! Och så ska jag bo in mej ordentligt i min nya lya =)

Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Åh, det är så vackert på de grekiska öarna liksom på din bild

    SvaraRadera