måndag 11 maj 2009

Ny tidning!

Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag är dunder förkyld! Det är så tråkigt, har varit förkyld i mer än en vecka och jag känner mig inte särskilt mycket bättre heller. Mina krafter är som bortblåsta, jag som egentligen skulle ha åkt till Ikea idag och shoppat loss till mitt nya boende som är redo för inflyttning bara jag har lite möbler att fylla ut med! Jag somnade till runt lunch och när jag vaknade satt jag och tittade ut i trädgården och såg att det är ingen som rensat i hallonhäcken, å det kanske jag ska göra tänkte jag men kom på att jag knappt orkar gå ur sängen. Men hallonhäcken står ju kvar så det får bli en annan dag, suck, jag som var sugen på lite trädgårdsarbete!

Men gissa om jag blev glad när posten kom! Leila tidning kom =) Dagen är räddad tänkte jag och försvann in i tidningen. Hon har verkligen lyckats att få till en egen stil, jag tycker annars att många tidningar (inrednings tidningar) är väldigt lika varandra, men Leilas känns fräsch och stilren och väldigt inspirerande. Det är sådan rolig blandning, man får till och med tips om djurskötsel, jätte roligt! Kanske ska skaffa lite sommarfår =)


Nej nu ska jag slänga mig i soffan och skönläsa lite!

Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar