måndag 4 maj 2009

Mysig helg!



Ja då har det varit Valborg och vi hade en egen lite brasa som brann så fint så =) Det var jätte mysigt, men det slutade med att jag fick stå kvar själv och vara brandvakt! Men det va ju iaf varm och skönt vid brasan =)
Hela helgen har varit jätte mysig, vi har varit ute i det fina vädret och ätit god mat i massor. Har även spenderat några timmar på vedbacken, det är faktiskt ganska kul och jag fick en härlig bränna. Nackdelen med helgen är dock att jag fått ögoninflammation i ena ögat och det är hemskt irriterande! Och det kan tydligen ta upp till en vecka innan det läker, F*N, jag vill inte! Är det någon som har någon bra huskur så jag blir av med det här nån gång?
Nu ska jag slappa framför tv:n och dricka the, ha det så bra!
Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Hej Malin!
    Men varför har du fått ögoninflamation, jag som tänkte hälsa på dig och din fina lägenhet så jag får se om du hunnit fått in nått nytt:)men det där smittar ju som tusan:( hoppas det går över snart så vi kan ses!! kramar från nina

    SvaraRadera