söndag 17 maj 2009

Grekland!

Vet ni vad! Imorgon så ska jag åka till Grekland =) det ska bli så otroligt kul och skönt. Det är jag och mamma som ska iväg och lata oss i en vecka och det är vi verkligen värda. Det var ju lite kul för mamma ringde en dag och sa att hon gjort något väldigt spontant, bokat en resa till oss =) hon är lite rolig ibland!

Jag ska leka lite fotograf och jag hoppas att det blir några bra bilder, tänkte förstora upp och rama in, har ju lite kala väggar här i min nya lägenhet, som jag har flyttat in i nu, yippi =) Men en sak som är drygt när man är nyinflyttad är att det fattas småsaker hela tiden, som igår kväll, jag hittade inga tändstickor, så det var bara att plinga på hos grannen det =)
Nej nu tror jag att det är dags att packa resväskan, jag ska ju till Grekland, sa jag det eller??? Haha =) Vi hörs om en vecka!

Äppelträdet hemma på gården!

Kram knils Malin


2 kommentarer:

  1. Duu detsamma Malin :) alltid lika trevligt! Ha det bra i greklandet nu.

    SvaraRadera
  2. åå, underbart med grekland malin! :) vart i grekland är ni? snart "sommarlov", jippie! peace and love för dig i sommar?! :) kram kram/ anna n

    SvaraRadera