fredag 20 februari 2009

Weekend!

Idag tar jag tåget och reser bort över helgen. Ska hälsa på en kär vän som flyttat till en annan stad. Ska bli så kul, och när jag kommer fram ska jag leta mig fram till hennes salong, sätta mig bekvämt i stolen och så sak det bli en ny frisyr =) Kan tala om att jag är väldigt trött på min nuvarande frisyr, sådär halvlångt halvrisigt och allmänt tråkig! Usch en förändring behövs!





Tills vidare så bjuder jag på en bild från Peace&Love i somras Det är Håkan Hellström som spelar och har ni hört hans senaste skiva, den är jätte bra. Ska köpa biljetten till årets festival i veckan, det går ju inte att missa, så himla kul =)

Kram Knils Malin

1 kommentar:

  1. hej Malin det har varit jätte kul att ha dig här över helgen:) Det får vi göra om;) kram jessica

    SvaraRadera