söndag 1 februari 2009

AUSTRALIA!

Film ska ses på bio, så är det helt enkelt. Idag var jag och kollade på Australia med Nicole Kidman och Hugh Jackman i huvudrollerna. Om ni inte sett den så är det verkligen dags nu, filmen var så otroligt bra, spänning, romantik och humor och det skadar ju inte att Hugh Jackman är så otroligt snygg. Mums =)





Visst håller ni med mig =). Nu är det bara att vänta på nästa film där denna hunk är med. Nej nu ska jag fortsätta att kolla på The Holiday, också en helt fantastisk film. Har sett den massor med gånger men den är fortfarande lika bra.

Kram Knils Malin

3 kommentarer:

  1. Hej igen! Anna här. Vet inte om Du såg kommentaren jag skrev tidigare, men jag skulle gärna vilja att Du hörde av till mig. Jag tror verkligen att Du skulle tycka att det var intressant... Kolla in på min blogg, där hittar Du min mailadress.
    Vi hörs
    /Anna

    SvaraRadera
  2. malin, vilken superfin sommarbild på dig som press.bild!! :)

    SvaraRadera
  3. Hej Malin!
    Nämen har du en blogg! Vad kul! Det var en liten fågel som skvallrade...*fniss*
    Kram Susanne
    ps. Vi ses i morgon...

    SvaraRadera