fredag 20 augusti 2010

Vasastafetten!

Ja nu är det inte långt kvar. Imon kl 08.00 går starten till årets vasastafett och jag ska vara med! Iiiii vad nervös jag är, jag kommer att springa sträcka 8 som är 4,7 km och det är ju inte så överdrivet långt men nervös är jag ändå =) Vårat lag heter "9 dalkullor och 1 wannabe" ett roligt namn som tom har blivit omnämnt i tidningen, hahaha inte fy skam =) Så här sitter jag nu och borde egentligen gå och lägga mig men jag är inte riktigt klar med packningen och planeringen för min matsäck! Varför spar man alltid något in i det sista? Helt hopplöst, jag har tom frågat mig själv den frågan tidigare ikväll, men utan resultat.....

Har varit hos min föräldrar idag och busat med katterna och Frans har blivit så stor! En riktig galning är han som inte lärt sig gå på lådan än, hum undrar hur lång tid det tar att lära sig?! Men när han blir trött då vill att sitta i känt och bara mysa =) och det säger man ju inte nej till =)


Håll tummarna nu för mig imon =)

Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar