söndag 1 augusti 2010

Piff

Mitt sommarjobba har rullat på i en väldig fart men jag har haft några riktigt bra och lediga dagar här och jag har varit väldigt kreativ. Kokat hallon sylt för fulla muggar, det blev sylt av alltihop, och väldigt god blev den =) och så har jag piffat i min tallrikshylla, har inte varit riktigt nöjd med hur det sett ut, men en tur till en loppis och lite omstrukturering så är jag nöjd!


Fatet med den blå blomman fyndade jag på loppisen hos Me and Alice för nån vecka sedan och koppen som står på nedre hyllan fyndade jag förra året på samma loppis =) lite kul att den äntligen har hittat sin plats =)

Nu är det bestämt att jag och A ska åka till Cypern, det ska bli så skönt. Sola, bada och bara ha det gött, så nu ska vi bara hitta ett bra datum, hyfsat pris och bra hotel. Men vi ska iaf åka till Cypern =) gött!

Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Det lät ju inte helt fel det där med Cypern :) ja å jon kollade å på resor ifall vädret ser dåligt ut när vi får semester.
    Tack för en kanongod bulle :) kramis

    SvaraRadera