tisdag 31 augusti 2010

Höst!

Nu känns det att det börjar bli höst! Det är mycket kallare i luften men friskt och härligt. Jag gillar alla fina färger som kommer när det blir höst, och tittar jag ut på balkongen så står två solrosor och lyser =) då blir man glad!



Som vanligt har det hänt en massa och ni kanske undrar hur det gick på vasastafetten? Det gick kanon för "9 dalkullor och 1 wannabe" vi kom på 10:e plats av 26 damlag! Det trodde jag aldrig men det var verkligen superkul, otroligt jobbigt att springa men jag fick blodad tand. Så jag hoppas verkligen att vi är ett lag nästa år också =) Och förra veckan avslutade jag tävlings säsongen med blodomloppet i Västerås och mitt bästa lopp hittills, så nu är det ju bara att hålla i träningen så jag börjar nästa säsong i toppform =) och då ska jag pricka in ännu fler lopp!

Och något som hör hösten till är ju kräftor! Det är så gott, väldigt sulligt och man får lite ont i fingrarna men oj så gott det är! Jag hade en lite skiva här hemma med A och mamma och pappa, det var alldeles lagom och så åt vi västerbottenpaj till, vilket också är otroligt gott! Kan det bli bättre, god mat och härligt sällskap =)


Kram knils Malin


1 kommentar:

  1. Hej gumman! Såg att du hade ringt, lite sent dock. Antar att det inte var nåt väldigt extra. Har gett ditt nummer till både A-S och Jeanette så jag hoppas det löser sig med allt till helgen.
    Va mysigt det lät med kräftor och familjen. Själv står ALLT stilla o vi bara väntar på en sak här, kan liksom inte komma oss för med nåt annat. Helt sjukt!
    Kul att det gick så bra på loppen!! Det får du vara nöjd med!
    Ha det så bra, så hörs vi snart!!! kramar

    SvaraRadera