onsdag 4 augusti 2010

Nyfiken?

Visst har det varit en härlig sommar och än är deninte slut, men det kanske semester är! Och Du kanske inte har det roligaste jobbet, bra betalt eller bra kollegor? Du kanske behöver en ny utmaning eller lite personlig utveckling?
Jag jobbar i ett världsledande hälsoföretag där jag jobbar med utveckling och rekrytering, vilket är hur roligt och stimulerande som helst! Jag hjälper folk till en bättre hälsa och/eller en bättre ekonomi! Mitt företag tillåter mig att själv välja min arbetstid, min lön och vilka jag vill jobba med, och jag lovar, det jobbar bara goa och glada personer i mitt företag.
Så känner just Du att en ny utmaning, ett hälsosammare liv, en bättre ekonomi skulle vara något för Dig, då är Du precis den person jag söker =)

Nyfiken? Det borde Du vara =) så tveka inte med att höra av Dig!

Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar