måndag 26 april 2010

Nu så...

...har jag äntligen tagit fingrarna ur! Ibland blir det väldigt långt mellan inläggen men så är det. Jag har iaf kommit hem från Göteborg och livet tickar på i en väldans fart nu, har haft full upp, det går bra nu som man säger =) Och denna vecka är inget undantag! Det blir monster pass på jobbet och på torsdag åker vi ett gäng till fjällen, så sista april kommer spenderas på en fjälltopp! Här hemma är det en salig röra och min "att göra lista" bara växer. Fick ju en massa inspiration i Göteborg så nu ska jag bara förverkliga mina idéer, och det är mest köket som ska få sig ett lyft.
  • Sy ny köksgardin
  • Måla klart talrikshyllan
  • Dekorera och hänga upp ljuskronan

Ja ett litet smakprov av vad som ska göras. Så efter fjällen blir det till att fixa allt och göra det somrigt och fint i min lilla lya! Det känns dock lite tungt nu när det blir vår och varmare att jag bara har en fjuttig balkong, skulle hellre vilja ha en hel trädgård att påta i! Men den kommer när den kommer, få se till att det blir mysigt på balkongen ist!

Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar