måndag 12 april 2010

Mässa!

Oj oj oj vilken helg det har varit! Fredag till söndag har jag stått på mässa, Svenska mässan-Baby barn. Jag och tre andra härliga tjejer har varit där och representerat Forever och våra fantastiska Aloe vera produkter! Det har varit jätte kul och vi har träffat massor med härliga personer och jag har pratat så mycket så det känns som det växer Aloe vera ur munnen på mig =) Så idag var det sovmorgon som gällde, det var super skönt. 10.30 gick vi upp och vilket väder det var, super varmt och härligt så vi åt frukosten på balkongen =) Nice!
Så skönt när det äntligen har blivit vår och det är varmt och solen lyser, jag blir så glad. Blir inte ni det? =)


Nej nu är det dags för lite kvälls fika.
Ha det gott, kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar