onsdag 10 mars 2010

Rosa!

Ååå vilket väder, solen skiner fåglarna kvittrar och snön droppar från taken! Är det kanske våren som kommer? =) Jag känner mig iaf riktigt glad och pigg, härligt! Har piffat lite här hemma också, nu när våren kommer är det dags för lite härliga färger och min favorit är ROSA, det pendlar lite mellan lila och rosa men nu är det rosa som gäller.
Har ledig dag idag så nu passar jag på att njuta lite, har hunnit med en massa redan och jag misstänker att resten av dagen blir likadan. Ikväll är det visning som gäller, ska iväg och träffa ett gäng härliga tjejer och snacka lite hälsa och skönhet =) Kan det bli bättre?? =)


Till helgen så drar vi söderut på 3 års kalas. Lilla pluttan ska fylla 3 år, helt otroligt vad tiden går fort. Hon var ju nyss en lite bebis....pluttan var och hälsade på förra veckan. Det var jätte kul, vi lekte i snön, åkte skoter och bakade goda kakor, tur hon kommer och hälsar på så man får leka av sig lite =)


Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar