måndag 15 mars 2010

Blommor!

Ännu en dag med strålande sol, jag blir så glad =) Idag har jag bakat, bakat och ja bakat! Det kommer nämligen ett gäng med goa tjejer hit på frukost imon och då vill man ju ha något att bjuda på och bäst är ju om man gjort det själv! Har även varit iväg till blomsterhandeln och köpt lite nya gröna och väldoftande blommor =) Hoppas nu bara att de kan leva ett tag, mina blommor har nämligen en tendens att vissna och dö väldigt fort......! Mina gröna fingra fungerar bättre utomhus än inomhus av någon konstig anledning!



Nej nu ska jag gå och lukta lite på alla mina nya blommor =)

Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Åh vilka goa saker du bakade, Malin!
    Tack så hemskt mycket!
    Blev så klart en pärlhyasint och basilika för mig också. Sen fick jag med mig en vacker växt till som säkert hamnar på bloggen snart!
    Kram kram

    SvaraRadera