tisdag 30 mars 2010

Kalas

Kom ju på att jag skulle visa lite bilder från kalaset som var för några veckor sedan! Mosters lilla plutta har ju fyllt 3 år, det är ju helt galet! Och vilket roligt kalas det blev, fullt med lekande 3-åringar som var höga på socker =) och bakverken var inte dåliga de heller! Med en syster som konditor kan det inte bli annat än gott =)







Och på torsdag så åker jag ner till Göteborg och ska vara där i 2 veckor, ååå så härligt! Jag kommer att blanda nytta med nöje, jag råkar ju ha ett toppen jobb som jag kan ta med mig överallt, perfekt =) Har ni vägarna förbi Göteborg helgen 9-11 april och har barn då måste ni göra ett stop. Det är nämligen Svenska Mässan, baby barn då! Jag och ett gäng härliga tjejer kommer att jobba där då, givetvis med Forevers härliga Aloe vara produkter! En helg ni inte får missa =)


Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar