onsdag 27 oktober 2010

Det tar sig....

Vilken helg det varit, men nu är flytten klar. Så det som återstår är bara att städa ur lägenheten och packa upp allt och få ordning och reda i huset! Jag kan inte förstå att jag samlat på mig så mycket grejer och att de fått plats i min lilla etta, helt otroligt! Men jag har lyckats rätt bra här i huset iaf, köket och matsalen är nästa helt klara behövs lite små piff bara och det är ju jätte kul. Och underbart när inspirationen flödar och man inte riktigt vet vart man ska börja för man vill göra så mycket =) Men jag undrar en sak, den där svarta stora rutan som står i vardagsrummet behövs den verkligen?? Känns som man inte hinner titta på tv när man bor i hus, eller vad tycker ni??
Ska bjuda på fler bilder när allt kommit lite mer i ordning men så länge får ni nöja er med en bild på hyllan i köket. Visste inte vart jag skulle göra av dessa fina saker så då kom vi på att en hylla vore väl bra! Gissa om jag är nöjd =) kunde inte bli bättre!


Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar