onsdag 10 november 2010

Snö!

Sent i går kväll började det snöa lite lätt och i morse när jag gick upp var det ca 2 dm snö ute! Måste erkänna att jag kände mig som ett barn på julafton =) Men det gick väldigt fort, för i lördags var vi ute och fixade i trädgården och det var stålande höst väder och några dagar senare är marken täckt med snö!

Årets sista höstdag i strålande sol!


Årets första snö!

Som nybliven husboende så är det ett smärre kaos! Det renoveras nämligen lite här och där och det stora projektet nu är fönsterbyte och snart är alla fönstren bytta men det saknas både smygar och foder så jag får allt vänta med mina gardiner ett tag till. Men A har iaf lovat att det ska vara klart tills julgardinerna ska upp så jag håller tummarna så hårt jag kan =)



Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar