söndag 17 oktober 2010

Flytt på G!

Oj vad tiden går fort, särskilt när man har roligt. För vet ni vad! Jag ska flytta, och då menar jag inte bara en liten flytt på 1-2 mil utan jag ska packa ihop min lägenhet och flytta 22 mil och bli sambo =) Så det blir hej då härliga Dalarna och hej Hälsingland. Och där finns en helt underbar kille och ett två våningshus med stor trädgård som bara väntar på att det ska bli dags =) Och nedräkning är det, bara 6 dagar kvar! Så spännande.


Pga denna flytt så har jag en 3-sitts soffa från MIO till salu! Så behöver du en svart soffa så är den din för 2000 kr. Köpte den 2006 för 6900 kr och jag har tagit väl hand om den. Är du intresserad så skicka ett mail eller skriv en kommentar så kontaktar jag dig!


Nej nu är det dags att packa lite =)

Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Vad KUL att du fastnat för min blogg Malin :)
    Majken är ju himlans söt hon med du, och vad spännande med flytten! En sån flytt har jag med gjort en gång, dock inte nuvarande som bara blev 4 mil :) Förstår längtan och pirret!

    /Sigrid

    SvaraRadera