torsdag 21 januari 2010

Nu så!

Är jag tillbaka! Jag har tagit ett långt jullov från bloggen och nästan datorn också! Jul och nyår har iaf varit toppen! Det har varit vi i familjen och vi har bara myst och ätit god mat, och nyår följde i samma anda som julen. Det är så mysigt med familje middagar när man får sitta i lugn och ro och bara diskutera och prata om allt möjligt. Jag gick verkligen ner i varv och det var så skönt, kände att jag behövde det! Egentligen så skulle jag vilja ha en stuga i skogen nånstans där det inte finns täckning till mobil och mobilt bredband, då har man inget annat val än att varva ner och slappna av =)

Men nu är det iaf 2010, ett år det kommer att explodera om. Jag har massor med roliga aktiviteter inplanerade och jag har ju sån tur att jag jobbar i ett SUPER företag där jag själv får välja mina medarbetare! Det ni =) Så allt är på topp och bättre kommer det bli, för är man omringad av härliga och go tjejer som får en att må kanon, då utstrålar man go och glad energi och då kommer framgångarna! Tror visst jag blivit lite klokare under min ledighet också, eller hur?? =)


Nya mål har satts upp och ett av dem är en resa. Jag ska till de gula taxibilarnas stad, New York!

Fan va skoj detta år kommer att bli!


Kram knils Malin

1 kommentar:

  1. Åh vad glad man blev av att läsa ditt inlägg! Ja, visst är vi lyckligt lottade som har fått en sån här möjlighet som vi kan precis huuuur mycket som helst av.
    Jag menar, NY, bara en sån sak. Ja, det är en sak som är säker...stannar vi kvar i det här företaget så väntar mååååånga resor!!
    Lucky us! kram kram

    SvaraRadera