söndag 31 januari 2010

Full fart!

Tänk vad tiden går fort, nu har ännu en helg passerat. Den har för visso varit super bra, men måste helgen gå så fort? Iaf så har jag hunnit med en hel del, det är alltid kul när man är effektiv! I fredags så var jag hem till gulliga Anna på lunch och fika och en massa prat, jätte trevligt, som alltid! Och på kvällen hade jag och bror fredasgmys, vi åt en massa gott,både mat och sötsaker =) Vi fick även elda i kakelugnen nu när det blivit så himla kallt igen, men det är ju bara mysigt. Lördagen fortsatte i samma anda, Majken var på myshumör så då är det bara att passa på och på kvällen var det födelsedags fest, super roligt. Men det är väl så, har man roligt så går tiden fort.


(Min lilla Majken)

Nu är det bara att ladda om för en fullspeckad vecka som kommer bli toppen. Det blir en tur till Mora och Style Afton (nån som ska dit?) och helgen ska jag spendera i Stockholm! Mitt jobb är för bra alltså =)

Kram knils Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar